tisdag 15 januari 2008

Håll grytan kokande

En spelare bjöd på het gryta och runt grytan flockades andra spelare. Förtäringen resulterade i grymmaste sur mage, ångande grön andedräkt och högljudda rapar. Den grytan på en affärslunch eller konferens i verkliga livet skulle kunna få även en prudentlig dam att låta. Jag får tydligen konstiga tankar av att spela WoW. Den dag då jag börjar vifta med armarna i ett försök att kasta spells på chefen då vet jag att jag har ett allvarligt problem.

Jag tycker att händelser som det här med heta grytan är så roande. Det finns så många små roliga saker att jag skulle kunna låta Aubi hänga i städerna bara för att det är så intressant.

"No subtle men came to my town. No subtle men or lifelong friend lives in my town. No subtle men begging for my hand."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: