onsdag 23 januari 2008

Funderingar om kläder

Det finns en som springer runt i Stormwind i bara underkläderna. Har sett henne flera gånger. När jag såg henne första gången tänkte jag ”hon tappat sina kläder, stackars henne” och var på väg att erbjuda henne en kappa. Men hann hejda mig. Nog för att man kan tappa kläder men inte alla på en gång (eller?). Jag har slarvat bort Aubis byxor en gång. Stirrig, fort och fel, vips så var brallorna borta. Aubi såg så fånig ut att jag nästan blev förlägen.

Har inte sett någon manlig karaktär springa runt utan kläder, förutom i ett värdshus där det var fest och alla tagit av sig kläderna. Behöver jag säga att Aubi diskret avlägsnade sig då.

Något jag inte sett ännu är två duellanter som inte har kläder på sig. Utrustning i form av kläder gör ganska mycket och har gubbarna bara vapen på sig skulle det nog bli lite annat resultat.

"Now in Vienna there's ten pretty women. There's a shoulder where Death comes to cry."

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Då har du inte varit tillräckligt observant, själv har jag sett massor av nakenfisar som duellerat ;)) Så nog händer det alltid ;))

Anonym sa...

Ojdå, så det förekommer. Då måste jag verkligen hålla ögonen öppna. Det skulle onekligen vara intressant att se nakenfisar duellera. :O

Anonym sa...

väldigt vanligt med chars utan utrustning. Själv har jag 1, det är min alt. eftersom jag bara använder karaktären för att förvara div. föremål och handla på AH, så finns jo ingen nytta med utrustning och inte att levla karaktären. min har varit lvl 1 sen 1 år tillbaka.

med hänsyn till duel, så är det mer rättvist, eftersom utrustningen ger så många stats och inte alla har bäst möjliga utrustning. Då är d jo bara skicklighet som avgör duellen. B-).
Ha en fortsatt trevlig vecka för nu dra jag till fjällen med barnen. B-)

Anonym sa...

Det har du rätt i. Aubis assistent har inte heller någon vidare utrustning, bara en snygg klänning.
Ha det så trevligt med barnen i fjällen.