fredag 25 januari 2008

Mästra

Något jag tydligen missat är att köpa potions från säljare som finns utplacerade på de mest underliga ställen. Nu var Aubi iväg och hämtade Frost oil. Det är fantastiskt skönt att springa runt på ställen där monstren är i lägre level. Nu kunde jag hämta Frost oljan utan problem. Underbart att slippa kämpa sig fram millimeter för millimeter för att nå målet. Nu var det bara att promenera rakt igenom högen med monster.

Stötte på några Hordes men de var i mycket lägre level än Aubi. Nu var det lite ombytta roller, andra som hukade sig och smög iväg, jo jo jag såg dem nog. Min tid för makt börjar närma sig och nu hade jag möjlighet att mästra dem om jag velat.

"Take this waltz with the clamp on its jaws. Oh I want you, I want you. On a chair with a dead magazine. In the cave at the tip of the lily. In some hallways where love's never been. On a bed where the moon has been sweating. In a cry filled with footsteps and sand."

Andra bloggar om: , , ,


Inga kommentarer: