söndag 13 januari 2008

Tvekan

Ja, det är bara att konstatera att jag inte får ordning på det här med att kämpa med flera monster samtidigt. Det är något fel på min hjärna. Jag blir blockerad. Tydligen tillhör inte jag ett släkte av äventyrare och krigare. Hur lång tid ska det ta att lära sig att bli lite snitsig och cool? Jag ser hur andra utan att tveka kastar sig huvudstupa in i strider. Ibland känner jag verkligen att jag borde ge upp det här spelet. Jag kan bli urförbannad på mig själv och tänka att nu struntar jag i det här. Så går det fem minuter och vad gör jag då? Ja, jag kan inte låta bli. Och hur det än är så har jag jätteroligt. Motsägelsefullt är det. Men när det går bra, lugnt och sansat, ja då myser jag riktigt.

Hittade till Blasted Land. Förhoppningsvis kan jag hitta några intressanta blommor där. Det är fina färger i Blasted Land, rostbrunt och gråblått. Skönt med lite omväxling efter Tarnaris sand.


"So much for running when no-one stays to wait. For another broken promise to slip my mind by mistake."

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att fiske tävlingarna är i booty bay och han har nu rätt i att det är på söndagar 14-16.

Använder du addons ?

Anonym sa...

Selkss - Sanningsenligt så har jag inte riktigt klart för mig vad som menas med addons i WoW. Med tanke på tidigare kommentarer inbillar jag mig att Aubis assistent kommer att vara en addons. Har jag fattat rätt eller är jag på helt fel spår?

Anonym sa...

fel spår !! en assistent är en "alt. = Alternate character"

en addon är ett litet program som man lägger till WOW för att göra livet lite lättare. till exempel finns en addon som heter "bagmod", den gör så att istället för att öppna varje väska din char. har så öppnas alla i ett fönster. Finns en mängd olika på denna sida finns dem flesta, finns även screen prints så du kan se hur dem fungera.

http://wow.curse.com/downloads/search/?q=bag&g=1

ps. jag är halv dansk så stavningen är halvkass SRY B-)

Anonym sa...

Selkss - Host, host, fel spår.
Ska omgående kolla länken. Jag lär nog inte vinna någon tävling i WoW-kunskap.