tisdag 22 januari 2008

Så där ja men .......

....... så gjorde jag något dumt. När jag ändå var i farten och trixade med datorn passade jag på att försöka flytta över Aubi till ett annat WoW-konto. Men det verkar ta en väldigt lång tid det också.

Och jag vill spela nu. Det här var besvärligt, mycket. Jag tror jag har separationsångest.

"And if you bury me, add three feet to it. One for your sorrow, two for your sweat, three for the strange things we never forget. And long after we’re gone the light will stay on. And long after we’re safe the lights will not fade."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej aubi hur menar du att du har bytt konto eller menar du att du har flyttat aubi till en annan server?

Anonym sa...

Jag menar att nu har jag ett eget användarkonto och är fortfarande kvar på Trollbane. Tidigare har jag snyltat på en systersonens användarkonto. Han spelar inte så mycket längre och jag fick nyttja det för att testa spelet. Som du vet blev jag så förtjust i WoWs värld att jag vill ha ett alldeles eget användarkonto.