onsdag 16 januari 2008

Äh, dumma dumma

Blasted, har jag också hört som ett kraftuttryck. Det säger jag nu, flera gånger. En och samma Horde slaktade Aubi om och om igen. Hur jag än försökte hålla Aubi undan så hittade den elakingen henne. Det går inte att spela med sådana i närheten. Att få upp Aubi i en högre level lär ta hur lång tid som helst eftersom mestadels av tiden ränner Aubi som spöke. Blasted Lands är nog inte ett lämpligt ställe att vara på.

"Everytime I end up waking up in some hotel without my set of keys, coming to remembering the way you turned me out when I was on my knees. You think that was one up for you, but I know I scored something too."

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

vilken realm spelar du på, jag kanske kan hjälpa?

Anonym sa...

Tack det var snällt av dig och jag skulle verkligen uppskatta en hjälpande hand. Idag behöver jag uppmuntran. Känner mig fortfarande obehaglig till mods efter igår. Jag spelar på Trollbane och det är väl inte den servern du spelar på.

Anonym sa...

nope sry. Lira på Burning Legion. Denna har dock gratis character transfer för tillfället men inte till trollbane! B-(

Anonym sa...

suck :)