lördag 19 januari 2008

Semper paratus

Nu har Aubi en assistent som ska skolas in och det kommer väl att ta en del tid i anspråk. Fördelen med assistenten är att det förmodligen kommer att underlätta lite. Tanken är att jag inte ska behöver ränna land och rike runt med Aubi bara för att uträtta små ärenden. Att sedan fixa en och annan addons och jag inbillar mig att jag är riktigt proffsig.

Det blir till att hasta runt och få upp assistenten några levels. Och det är jättekul. Nu ska inte assistenten upp i någon högre rang utan bara till level 10, tror jag. Men jag är inte så snabb av mig så det går inte i rasande fart. Däremot är jag betydligt modigare nu än tidigare, inte så sjåpig. Det tar sig, förvånande nog.

"When you try to cut me down and push me back if I attack your attitude. I rise up to the challenge 'cause I like to taste the sugar of your violent mood. Just like a stormy sea, you're natural poetry to me."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: