fredag 4 januari 2008

Förbiseende?

Tänka sig inget uträttat bara sprungit runt och gjort ingenting. Till min förfäran upptäckte jag att jag missat en potion, Shadow oil. Hur har det gått till? Hastade till Duskwood men hittade inte den rackaren som säljer. Så blev klockan mycket och nu hänger huvudet trött och vill vila mjukt och stilla några timmar. Får leta rätt på säljaren imorgon.

En annan spelare frågade om jag ville hjälpa och naturligtvis vill jag det men det var in i en hemskt grotta. Så jag tackade för mig och försvann lite skamset bort från platsen. Det är då sjutton att det ska vara så svårt att få till det här med grottor.

"And there are many who will say it's speculation. We need to focus on the sleeping generation. The healing vision that extends beyond the pain. Will take you there and back again."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: