onsdag 30 januari 2008

Sorglig skepnad

Nu är det flera som sagt att Aubis utrustning suger, speciellt handledsskydden. Det värsta är att de har rätt. Det finns en quest som kommer att ge Aubi bättre handledsskydd men jag kommer inte riktigt till skott med att ta mig an Feralas. Just nu är det skattkistor som är min passion. Det är så roligt att springa runt på ställen där monstren inte är besvärliga. Jag känner mig så duktig då.

Kan nog säga att jag har utvecklat ett kistberoende. Skulle önska att jag blev lika manisk på att härja med monster i samma level som Aubi. Då skulle det hända lite mer med exp mätaren. Och så skulle jag nog kunna plocka upp ett och annat användbart vapen och bättre skyddsutrustning. Lite mer silverslantar skulle väl också trilla in.

"And you'll carry me down on your dancing to the pools that you lift on your wrist. Oh my love, take this waltz, it's yours now. It's all that there is."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: