måndag 14 januari 2008

Lathet

Nu har jag haft rolig. Bara drällt runt med fiskespö och jagat vrakgods. Efter det var det kistjakt på torra land och enkel dans med lättare monster. Det här var en kväll i nöjets tecken. Och dessutom har jag fått en ny vän. Livet i WoW leker. Lättja har en benägenhet att ta över och lättja är svår att motstå. Men så får det nog vara just nu, det känns vilsamt.

Det finns bara ett smolk i bägaren och det är att jag är aningen ovetande om finesserna i WoWs värld. Känner mig lite generad när det blir så uppenbart. Men det går an det med.

"Who would take my word on anything these days I felt so many times saying I'm gonna change."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

omöjligt att lära sig allt på engång! B-).

Men addons kan vara till stor hjälp.

jag kom upp i lvl 60 igår, va glad jag blev, tills jag såg att för att nå lvl 61 måste jag skrapa ihop 500.000 i exp. altså ca. 1000 monster att döda med normal exp.niveau. Ush jag gick o la mig direkt. Vilken lvl är du på nu ?

Anonym sa...

Men gratulerar, härligt! Och oj oj, förstår att det blev sängen direkt. Inget är så bra som en natts sömn. Ibland är det som om glädjen över att ha lycktas ta sig till en högre level blir lite kortvarig om ögat råkar falla på den tomma exp-mätaren. Pust och så börja om igen.
Aubi är i level 48 och lär bli där en evighet. Jag väntar på inspiration.
Jag kollade sidan med addons och behöver undersöka det mer ingående. Det fanns mycket smått och gott att välja mellan.