söndag 6 januari 2008

Drakar

Det var några spelare som skulle göra Lady Onyxia. Vakterna i Stormwind knäböjde vördnadsfullt. Aubi travade nyfiken efter som en liten groupie. Och OJ, en stor drake och OJ en massa livvakter och OJ då drog sig Aubi undan när det hettade till och alla slogs. Det fanns ett blått draperi där Aubi smälte in.

Nu är det så att jag vill också döda en drake. Stötte på en Somnius (eller vad den nu hette) en gång men den vågade jag mig inte på. Den hade level ?? och då är det bara att hålla sig undan. Men innan jag är färdig med WoW så ska Aubi också ha kämpat mot en drake och vunnit. Annars verkar mitt spelande mest gå ut på att låta Abui stå vid sidan om och titta på när andra härjar. Knappast att jag blir en drakdräpare av det.

"And through the journey you spoke in silence and you made it clear, walk in peace now. Then you touched me revealing all upon your way inside the burning fountain of time. Of time ..."

Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer att jaga drakar i vissa questar framöver, om du är intresserad av att se dom stick till burning steppes ;)