torsdag 17 januari 2008

Smärtsamt

Det var ett plågsamt nederlag igår. Min spelglädje dog en smula. Nu ikväll tog jag mod till mig för att göra ett nytt försök. Det första som mötte mig var en Horde som kämpade med vakterna. Jag tvärvände, tog HS till tryggheten, övergav de quester jag samlat på mig och loggade ut. Igår gav fadd smak och det är inte meningen att det ska vara så. Det ska vara roligt, spännande, belönande, hårresande, hetsande, ge hjärtklappning, pulsen ska bulta, men absolut inte vara så rysligt obehagligt som igår.

Nya friska tag imorgon kväll? Det sägs att har man trillat av hästen är det bara att sitta upp i sadeln igen även om baken gör ont.

"When I see the way you have to struggle just to do a little simple thing, feel apologetic just because I'm not particularly suffering. So I let you take me down, I'm like your rent-a-clown."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: