lördag 10 november 2007

Alla anda vet men inte jag

Nu har jag varit både här och där och inget duger. Bäst är de gröna trygga områdena. Det är inte roligt med Stranglethorn Vale eller Hillsbrad Foothills. Det är alldeles för mycket av sådana som inte jag vill träffa. Finns det inget område i lämplig level där jag får vara ifred?

En sak som är lite positivt är att Hordes med lägre level springer undan för mig. Det är en ny erfarenhet. Bara jag inte får storhetsvansinne och tror jag är nått. Lätt hänt efter att han blivit hunsad och manglad otaliga gånger.

Jag fattar ingenting ibland. Vad är "LFM", "SM:lib", "RFK" och något som jag tror var "SFK". Och var ligger "gnomeregan"? Suck, det är besvärligt idag.

"So how stands the city on this winters night? The city on the hill or so they said."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Stefan Alm sa...

Hehe... förklaring följer:
LFM: LookingForMore
SM:lib: Scarlet Monestery Library (instans)
RFK: Razor Fen Kraul (tror jag, Instans iaf)
SFK: Shadowfang Keep (instans)
Gnomereagan ligger sydöst om Ironforg. Så var det med det :-)

Lycka till nu!

Aubi sa...

Tack, jag förstår. Det är svårt att säga ja till något jag inte ens vet vad det är. Hittar inte ens rätt område. Springer väl vilse.
Jag har numera ett block som jag noterar saker i. Bara för att komma ihåg. Förkortningarna hamnar där nu. :)