tisdag 13 november 2007

Från fronten intet nytt

En ny blomma att samla på är alltid glädjande. Blomman går säkert att använda till något bra senare. Jag har samlat på mig lite pärlor och vackra stenar också. Vet inte vad jag ska ha dem till men sådana saker som glittrar är väl alltid fint. Jag fånar mest runt. Det gick inte att vara i Strangelthorn. Jag gillar inte när samma Horde dödar mig flera gånger. Handuriël är jag inte glad i just nu. Det är en usch usch.

Annars så har jag lite roligt med att fly undan det mesta och så blir jag lite glad när det står i textrutan "your skill in defense has increased to ...", kul när jag flyr. Det borde nog stå om mig "attempts to run away in fear", mer passande tycker jag.

"The time has come.To say fair's fair. To pay the rent. To pay our share. The time has come. A fact's a fact. It belongs to them. Let's give it back."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: