fredag 30 november 2007

Fusk?

Gav upp och köpte sista sidan till questen kapitel II. Det känns som att fuska men jag får väl stå ut med det också. Nu har jag en massa extra sidor. Får se vad jag gör med dem. Två quest kvar, hitta rätt krokodiler och leverera skinnet. Hitta rätt tiger för att få en huggtand. Sen är mina äventyr i Stranglethorn slut för ett tag. Ska plocka ihop en hög med Goldthorn också. De behövs till flera olika potions.

"I met a lady, she was playing with her soldiers in the dark, oh one by one she had to tell them that her name was Joan of Arc. I was in that army, yes I stayed a little while; I want to thank you, Joan of Arc,for treating me so well."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan utläsa av detta att du valt Botaniker och Alkemist som dina huvudyrken. Ett bra val eftersom dom fungerar bra ihop.

Tänk på att ibland är råvarorna mer attraktiva an dina hopkokade drycker. Det kan man bla. se om man skaffar ett litet hjälpmedel (WoW-AddOn) som kallas "auctioneer".

Anonym sa...

Det var ett nytt ord. Var finns det att hämta? Det måste undersökas. Nya hjälpmedel är alltid intressanta.