fredag 16 november 2007

Lång väg tillbaka

Travade iväg längs vägen till Arathi Highlands och nosade runt lite i Atlterac Mountins bara för att hamna i ett Plaugeland av något slag. Mina säckar var fyllda och jag tänkte ta den enklaste vägen tillbaka, den fina stenen raka vägen till värdshuset. Det var dumt jag hade glömt att byta värdshus. Hamnade raskt i Goldshire. Suck, det är lång väg tillbaka till Arathi Highlands.

Skulle verkligen behöva lite ny rustning nu. Vissa saker börjar bli förfärligt omoderna och visst har jag växt ur en del. Tänkte att något monster skulle tappa lite men det verkar inte som om jag bankar på rätt monster. Några nya recept för potions skulle också vara trevligt. Men det verkar inte heller vara något som monster tappar. Och nej, jag springer inte in i en grotta eller ner i en källare än.

"How can we dance when our earth is turning. How do we sleep while our beds are burning. Now I'm trapped like a dog in a cage. Wherever the truth is pursued. It must be the curse of the age. What's taken is never renewed."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

schmoopy sa...

du kan ju alltid kolla vad som dropar med www.thottbot.com / även alla uppdrag står där.
om du söker på ett instans elr raid namn tex scarlet monastery, så kan du se allt som dropar av vanlig monster och bossar.

Anonym sa...

Ska kika på den sidan. Jag tror att jag håller mig till drops av vanliga monster. Mitt äventyr i Scarlet M vill jag helst förtränga.