torsdag 1 november 2007

Party

Okej det går att göra så också, slänga av sig kläderna. De var nakna, de hade kastat av sig sina kläder och dansade vilt på värdshusets golv. Tydligen går vettet ut när spriten går in också i WoW. De hade väldigt roligt verkade det som och när de pratade så sluddrade och hickade de. Den ena av dem hade alldeles rosa hud och var hur gullig som helst.

Jag tror jag kan göra mig av med den där vinflaskan jag släpar med mig överallt. Väntar egentligen bara på ett lämpligt tillfälle då jag kan fira något stort framsteg. Men vinet lär nog bli till ättika innan rätt tillfälle kommer.

Det är något konstigt med mitt fiskeri, det fungerar inte längre. Just nu skulle jag verkligen önska mig ett fint ställe att fiska på. Det ska vara lugnt och rofyllt och en solnedgång. Så kan jag hålla till där tills jag kommit på vad jag ska göra.

"Red hot mama. Velvet charmer. Times come to pay your dues. Now youre messin with a son of a bitch. "

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: