måndag 5 november 2007

Vit flagg

Nu ger jag mig. Det här är tröttsamt. Om jag råkar på en Horde försöker jag bara springa vidare och låtsas som om ingenting, kunde jag vissla så skulle jag göra det. Efter ikväll kommer jag att stätta mig ner varje gång någon slår på mig. Jag låtsas att jag är en fredsaktivist som polisen får komma och släpa bort.

Nu Aubi har två ringar. Det finns risk för prålskjuka. Ett halsband skulle vara trevligt också. Kanske borde det finnas en bijouteributik i de större städerna. Kan vara bra för de som har shoppingbehov.

"There are canyons full of movie stars, churches made of metal. There are mountains made of muscle."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du, skriv /bored i chatten så visslar du en liten truddelutt. Haha. Är nu tillbaka i cyvervärlden. Haft besök i över en vecka så jag har varit lite upptagen med det sociala umgängeslivet. Brukar köra på samma stuk ibland när jag inte orkar ta upp kampen eller att dom är för många. Sätta sig på rumpan och låta dom slutföra det hela.

Anonym sa...

Va bra, nu ska jag vissla mig genom WoW.
Fördelen med att sätta sig på rumpan är väl att hela saken går över snabbare.