torsdag 8 november 2007

Långsamt

Gäsp, det här går inte, nu sölar jag något förskräckligt. Planlöst irrande och bankande lite här och där. Det är dags att lämna Duskwood. Men det gör jag inte, dröjer mig kvar som en älskare hos sin älskade. Vart tog äventyrslusten vägen?

För den delen så är jag numera level 32. Det är resultatet av oviljan att gå vidare. Samlar mod och kraft inför resan kan man väl säga. Eller släpar benen efter sig.

"In these locked and shackled neighbourhoods, bridge and tunnel diplomats. See the golden ghetto's creeper."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Stefan Alm sa...

Ja du, orken tryter ibland, likaså lusten. Men nu är det väl dags att gå lite instanser :-) Scarlet Monestery Library är rätt tror jag för dig. Sista bossen droppar en bra präst grej ;-) Bit ihop och samla ihop ett party nu. Det är sjukt nervöst i början, men när du väl går så flyter det på och när du är klar så kommer du vara stolt som en tupp.

Anonym sa...

Haha, instanser. Någon gång har nog tanken på att gå instanser mognat. Ännu är jag löjligt feg. Men jag lägger namnet på minnetfär man vet aldrig när rätt tillfälle dyker upp. Ibland flyger fan i en och hornen växer i pannan.
Det känns riktigt skönt att det är fler som blir nervösa när det blir skarp läge.