onsdag 21 november 2007

Vilken kväll

Har fått en ny vän, Mafaldá. Ska blir riktigt roligt att få spela ihop med henne. Får hoppas hon levlar duktigt så vi blir jämnspelta. När vi kommer som ett team, då kommer det att slå gnistor.

Denna kväll gick det hett till i Strangelthorn. Det var högvis med Hordes, svärden korsades överallt. Tror jag blev lite röd om öronen av spänning. Kinderna glöder också. Det här var väldigt bra träning för mig. För en gångs skull har jag tappat räkningen på hur många gånger jag fick smäll. Antar att det beror på att jag hade sällskap av en stor och stark spelare. Det kändes så tryggt. Undrar om jag också en dag kommer att finna den där tjusningen i att ta upp kampen när en Horde attackerar mig.

"These mist covered mountains are a home now for me. But my home is the lowlands and always will be. Some day you'll return to your valleys and your farms and you'll no longer burn to be brothers in arm."

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: