söndag 4 november 2007

Booty Bay!

Jag gjorde det, sprang med bultande hjärta ända bort till Booty Bay. Stannade bara en gång lockad av en Goldthorn vid sidan av vägen som jag bara inte kunde motstå. Det var bara vid ett tillfälle som något rött sköt på mig men följde som tur var inte efter mig.

Envist har jag kämpat mig upp till level 30. Nu känner jag mig lite vilsen och vet inte riktig vart jag ska ta vägen. Jag har min fishingskill som varit mitt mål.

Jag vet att jag borde härja lite i grottor och källare. Men det tänker jag inte göra, än i alla fall. När jag är level 70, kanske då.

"There's a place that knows no poverty, a town without pollution. There's a soul with good intentions."

Andra bloggar om: , , ,

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till level 30. Stranglethorn Vale är en av de platser du kan vara på nu. Du får räkna med att bli gankad där. Jag kommer inte att ganka dig om jag ser dig. Om inte du börjar först.

Trulli sa...

Du vet väl att vid lvl 40, kan Du skaffa en häst för att rida på! Det går mycket fortare att ta sig fram och man ser mycket stiligare ut!
Någonting att se fram emot ;-).
Trulli

Anonym sa...

Roger: Tack, det är underbart av dig. Hälsa på mig om du ser mig så att jag vet att det är du.

Anonym sa...

Trulli: En häst! Då är jag inte bland fotfolket längre. En häst lika snabb som en Hordes häst hoppas jag.

Anonym sa...

You fail wow.



/stolt orc warrior

Anonym sa...

Anomym: Jag förstår inte riktigt vad du menar. Men så är det mycket som jag inte förstår med WoW. Om du mernar att jag är en loser eller alltid kommer att förlora i Wow så har du rätt.
Jag är nyfiken kan du inte förtydliga dig?