lördag 17 november 2007

En ny vän

Jag har fått en ny vän. Det är fantastiskt. Nu känner jag mig inte alldeles ensam. Och så får jag be om hjälp också. Det är inte illa. Det här blir bara bättre och bättre.

Nu har jag ett litet problem. Jag har en iron box som är låst. Nu vill jag veta vad som finns i den. Det kanske ligger något rysligt fint i lådan och det vill jag inte missa. Men hur får jag upp den?

En ny förmåga har jag också, jag kan sväva i luften en pytteliten bit över marken. Vad jag ska ha den till mer än att ta en genväg över vatten förstår jag inte än.

Nu ger jag upp för i kväll. Det är alldeles för mycket bus ute så här en lördag kväll. Vad jag skulle vilja ha är något som skyddar mig mot att bli kontrollerad och övertagen av en annan spelare. De är så läskigt. Jag tar riktigt illa upp, blir nästan arg.

"I go to sleep, before the devil wakes and I wake up, before the angels take."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Aubi. :)
Du skall leta upp en Rogue som kan låsa upp din lilla låda. Be bara en rogue snällt så förmodligen hjälper den dig. Eller så kan du skicka den till mig så kan jag öppna den och sedan skicka innehållet. Ha en bra kväll.

// Din nya vän

Anonym sa...

Tack, då förstår jag. Om ingen i min guild kan så kan du vara säker på att lådan hamnar hos dig.