onsdag 14 november 2007

Glädje

Jag blev så glad i kväll att jag alldeles kom av mig med att slå monster. Jag fick en kram och jag blev så otroligt glad. Kramen fick jag av en Horde. Det värmde gott i mitt ömmande hjärta. Så kom en av min sort och dödade min Horde-vän. Såg tydligen inte att där stod en Horde som inte försvarade sig. Det var verkligen synd.

Tossig blir jag tydligen när jag får en kram men det gör inget. Det var roligt. Hoppas vi möts igen.

"How can we dance when our earth is turning. How do we sleep while our beds are burning."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår precis vad du menar och blir glad jag också! Mera peace&love!

Men så är jag ju också en annan WoW-spelande tant född samma år :)

Anonym sa...

Men så roligt, samma årgång och en till som uppskattar kramar. Då behöver jag inte känna mig smått löjlig eftersom vi är fler. Jag känner mig ibland lite ensam i mina vedermödor i WoW. Men det är verkligen ett uppiggande spel, pulsen rusar iväg titt som tätt.