lördag 20 oktober 2007

Det kunde vara så

Hoppade upp och ner av otålighet ända till kl 20.00 då jag kunde börja spela. Nästan så att jag blev vresig. Men sedan gick allt som en dans. Jag lyckades klara av de flesta av mina quester, jag gjorde toppenjobb som healer, en dm och en två instanser, slog ner minst 15 hordes med ena handen bakom ryggen. I min fantasi. Men det kunde ha varit så, eller hur.

Jag fick ett pumpahuvud på mig. Det tog ett tag innan jag förstod hur jag skulle ta bort den. Och så fick jag fem ninjadräkter som jag kan sätta på mina spelvänner. Haha, jag har inga vänner.

Jag är pissdålig. Jag stod som ett fån och fattade inte varför jag inte kunde sätta på skyddsskölden när jag blev attackerad. Inte fattade jag att det inte går när jag har klickat på en annan spelare. Jag ger upp och kryper under en sten ett tag. Det är oftast bara ryggradslösa saker som gömmer sig under stenar.

Rainbow Demon - pick up your heart and run. Rainbow Demon - lives for his sword and his gun.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: