onsdag 17 oktober 2007

Hej & hå

Här sliter jag på och simmar efter stranglekelp i havet. Inte för att jag vet vad jag ska ha den till men något måste den väl vara bra till. Nu har jag fått problem för jag har för mycket i mina säckar. Mina örter, mina vapen och skyddsutrustning, flaskor med diverse och quest items. Jag är dålig på att bli av med mina quester. Min strategi är att jag tar alla quest jag kan få och så hoppas jag att så småningom lyckas uppfylla dem. Då missar jag inget och måste göra om därför att jag inte hade questen. Jag skulle gärna vilja bli av med den där påsen till Sven i Duskwood. Men jag vågar mig inte dit igen för det var något hemskt som kom från ingenstans och attackerade. Den var starkare än jag. Och de där skelettfingrarna har jag också problem med. Får nog vänta tills jag gått upp i level först.

Börjar smått vänja mig med att monster anfaller mig utan anledning. Snart ska jag nog klara av att snabbt och smidigt vända mig om och fixera monstret. Snart får jag nog upp teknik för när flera monster anfaller samtidigt. Nöta, nöta. Det blir nog en krigare av mig också, någon gång långt i framtiden.

Have you seen that vigilante man. I've been hearin' his name all over this land.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. du är som mig. Alltid questloggen full! Men va rackarn, ett tu tre så plockar man upp något eller dödar nåt så poppar det upp att man påbörjar questet..

Anonym sa...

Ja just så. Nu la jag in Svens påse på banken tillsammans med lite annat. Nu har jag plats för lite mer i mina påsar igen.