måndag 29 oktober 2007

Lön för mödan

Yes, lvl 27. Det gick undan, envist rensade jag flodbanken vid Dustwood. Så bråkade jag med några skelett vid Raven Hill också. Här är en som verkligen kommit sig upp i världen och blivit lite malligare. Men jag var lagom morsk då jag hamnade bakom en horde (eller nått han såg konstig ut). Han såg inte mig så jag tassade hukande åt andra hållet. Jag förstår inte riktig, men var kommer de ifrån, hordes? Var är deras marker? Kan vara bra att veta så att jag inte klampar in och pinkar på någon annans revir.

Lyckades komma över en Wild Steelbloom i Dustwood, det var finfint. Det tar sig på den fronten också.

Och så har jag två vänner också, lvl 70. Tänk de viskar till mig också. Men jag vill inte besvära dem i onödan med mina små bestyr. En god kvinna reder sig själv bla bla, skitkul.

"River runs red. Black rain falls. Dust in my hand. On my bleeding land."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Brevid eller ovanför minikartan står namnet på området du befinner dig i. Håll koll på färgen på texten så ordnar dig sig. Grön text= Du är safe, hordes får inte attackera dig. Gul text= Aja, fritt å attackera från både håll. Röd text=AJA, Horde får attackera dig men inte du dom. Detta gäller såklart första slaget. Om en horde slår på dig har du alltid rätt att försvara dig. Men är du i ett område där texten är röd så kan du vara ganska säker på att du befinner dig på renodlad hordemark.

Anonym sa...

Himmel, vilken tur att jag fick veta det här. Nu slipper jag göra bort mig ordentligt. Vissa misstag vill jag nog helst undvika att göra.