fredag 26 oktober 2007

Nu får jag ge mig

Nu har jag kommit till en punkt när jag måste ta mig i kragen. Någon måtta på fjanteriet får det lov att vara. Hela kvällen har förflutit och jag har inte åstadkommit något. Möjligen att jag blir bättre och bättre på att springa iväg och kryssa mellan monstren. Snart får jag mardrömmar om det här. Men jag tycker det tar så långt tid att få ihjäl monstren. De jag redan gjort slut på hinner komma tillbaka innan jag ens kommit så långt att de inte kommer åt mig igen. Jag står där och bankar och så kommer den jag nyss dödade tillbaka och så är det två monster att freda sig mot.

När jag åkte en av båtarna från Wetlands såg jag på skattletarkartan en Giant clam. Den blev jag lite nyfiken på. Jag har så att jag kan vara under vattnet i 30 minuter. Jag tror jag har en Swim speed potion också. Ska jag eller ska jag inte? Om den fortfarande finns kvar förstås.

Sannerligen om jag inte börjar karska upp mig lite i alla fall.

"Now I feel Im growing older and the songs that I have sung echo in the distance. Like the sound of a windmill goin round. I guess Ill always be a soldier of fortune. Yes, I can hear the sound of a windmill goin round. I guess Ill always be a soldier of fortune."

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den har jag missat... får nog undersöka den med. Tror min shaman kan simma under vatten med i 30 minuter.

Anonym sa...

Aha, då får du gå först! Jag tror jag väntar tills du gjort det och så kan du tala om för mig vad som väntar i djupet. Du får bilda förtruppen och så kommer fegisen efter. Låter det bra? ;)

Trulli sa...

LOL, Detta var fani mej den roligaste bloggen jag läst på länge. Kul att läsa om Dina vedermödor, jag skrattade högt flera gånger.
Skall kolla den här bloggen i framtiden för att se hur det går för Dig.
Spelar själv men inte på samma server, annars skulle jag komma och hjälpa Dig. Har en Mage lvl70.
God Jakt
Trulli

Aubi sa...

Hej Trulli! Tack det var trevligt att du vill titta in här.
Synd att du inte är på samma server. Jag behöver verkligen hjälp. Men en god kvinna reder sig själv. Kan jag försöka inbilla mig i alla fall.