torsdag 4 oktober 2007

Plocka blommor

Jag blir så tacksam varje gång någon inbjuder mig till ett team eller party. Dessvärre har jag inte riktigt kläm på hur jag ska göra. Måste först lära mig att fixa med spells och heala. Så jag tackar alltid nej, tyvärr.

Det kom en liten knatte och frågade om jag ville vara med i hans guild. Jag måste ta reda på det här med guilder.

I går kväll sprang jag runt och plockade blommor. Ska samla ihop 200 st för att bli bättre på att blanda drycker. Låter som en bartender. I verkliga livet blir också de flesta stora och starka efter några drinkar.

Where have all the flowers gone, long time passing. Where have all the flowers gone, long time a go. Where have all the flowers gone, young girls picked them everyone.

Andra bloggar om: , , ,




Inga kommentarer: