torsdag 18 oktober 2007

Ryggsäckar

Att springa omkring med fulla ryggsäckar i WoW är som att släpa runt på min jättelika handväska i verkliga livet. Den är också full av bra ha saker, både värdelösa och lite mer värdefulla. Tömmas behöver den också lite då och då. Synd bara att det inte är lika lätt få tag i pengar i verkliga livet. Jag får inte en en kopparslant för mina kvitton.

Hur långt kommer man som spelare i WoW om man inte springer ner och slåss i DM och instanser? Jag får hjärtklappning bara av tanken.

Igår när Westfall kom under attack visste jag precis vad jag skulle göra. Jag sprang åt andra hållet. Jag var en flykting. Så är det när man inte kan försvara sig mot de som är starkare och har mer vapen.

There rides the Rainbow Demon. On his horse of crimson fire. Black shadows are following closely. On the heels of his desire.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer ändå till lvl 70 utan att behöva gå en enda instans. Inga problem. Men sen knivar det till sig lite om man vill utvecklas mer som lvl 70. Då blir man lite tvingad in i instanserna, quests som måste göras inne i instanser. Men tro mig, du kommer vara efterfrågad som tusan i instanserna, du kan ju heala! Av nån enledning är det alltid en Tank å en Healer som saknas. man kan till å med få pengar bara man ställer upp som tank eller healer. Vi betlalde e healer 10 guld vid ett tillfälle te.x.

Anonym sa...

Härligt jag kan vänta tills jag är stor och stark. Då först tar jag tjuren vid hornen, tror jag. Anledningen till att Healers saknas kanske beror på att flertalet är kärringar som jag. ;) Men tanks borde det finnas mer av, det är väl inte så många tanter som väljer den karaktären i första hand. Har jag fördomar tro?
Hm, så kan jag tjäna grova slantar, inte dåligt. Men det skulle kännas fånigt att ta bra betalt och sedan visa sig var urusel på jobbet.