fredag 19 oktober 2007

Åh så pyntat och mysigt

Imponerad, kära nån så fint det var i WoW med alla pumpor och trevligheter. Jag vill också ha en kvast att fräsa runt på. Men jag antar att de inte är för fotfolk som mig.

Undrar hur julen ser ut i WoW. Jag har inte några julsaker hemma hos mig så kanske får jag mysa med jul i WoW istället. Och nyår, kanske kan tolvslaget vara något. Och påsk. Midsommar, en midsommarstång kunde väl vara trevligt att dansa runt. Lite hedniska riter skulle vara lämpligt.

Nu har jag varit rysligt duktig och äntligen blivit av med Svens påse. Äh, det var väl inget, löjligt. Jag har också fått nya potions att göra. Nästa projekt blir att kämpa med spindlar för nu behöver jag spindeläckel.

Jag fick tag på en hink med vatten. Meningen var att jag skulle slänga vattnet på elden. Men se gjorde jag inte. Hinken hamnade på banken bara för att jag vill se hur länge den är kvar.

Riding on in the mist of morning. No one dared to stand in his way. Possessed by some distant calling. Riding on through night and day.

Andra bloggar om: , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Finns även en lite trick or treat vid innkeepers... du får du en grej som är kul. Lekte med den hela kvällen igår när vi gick en instans. Dom är duktiga att duka upp med pynt å skoj runt helger och sånt. Säger bara - Snöbollskrig på julafton!

Anonym sa...

Haha, snöbollskrig i WoW, kul. jag ska testa trick or treat i kväll.

Anonym sa...

Hoppsan jag slant med fingrarna.