tisdag 9 oktober 2007

Mesigt

Det här måste vara den mesigaste bloggen om WoW. Lika mesigt som jag spelar.

Jag temade ihop mig med en liten sak och det gick inte alls bra. Jag fick inte riktigt till det med att heala och samtidigt försvara mig. Vi var inget bra team men man lär sig. Erfarenhet och bla bla.

Jag har upptäckt att det inte går att spela WoW liggandes i soffan med tangentbordet på magen. Jag behöver nog sitta ordentligt vid ett bord om det här ska gå. Just nu håller jag på med quests för fullt. Dry times ska jag försöka fixa men upptäcker att jag måste in i Duskwood (eller vad det nu heter) och jag tror inte jag har level för det ännu.

Det är ganska löjligt men jag blir så nervös emellanåt att hjärtat dunkar och jag får handsvett. Som i verkliga livet när det gäller något viktigt.

Where have all the soldiers gone? Gone to graveyards every one, then will they ever learn.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Askul att läsa det här ju! Keep it up! Du kommer snart underfund med spelet, hoppas bara dina svettningar och darrningar ger sig. Det kommer bli lite värre längre fram i spelet ;-) Nu blev jag ju lite inspirerad att börja skriva en blogg-dagbok om mitt spelande.

Aubi sa...

Tack! Nu blev jag uppmuntrad. Och så blir det värre, säger du. Oj oj.

Blogga är kul. Det är så intressant att läsa vad andra har att säga. Startar du en blogg så är jag intresserad att läsa.