tisdag 16 oktober 2007

Gick inte som jag ville

Sur, surare, surast. Fick inte spela igår. Men va, inte trodde jag att jag skulle bli så svårt angripen av WoW-feber. Jag hann bara med en pytteliten stund och upptäckte att jag har en ny blomma att plocka, Stranglekelp. Men den fick jag aldrig plocka för något konstigt hände just som jag började plocka den. Spelet liksom hängde sig men bara till hälften. Jag kunde springa runt i ett folk- och monstertomt spel. Det fanns inte en levandes mer än jag. Först trodde jag att Stranglekelpen hade gjort något med mig. Men det var fel på uppkopplingen och sedan fick jag göra annat resten av kvällen. Antar att jag är död när jag startar i kväll.

Tell me why does that vigilante man, carry that sawed off shotgun in his hand. Would he shoot his brother and sister down.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Youré hooked! LOL
Kollade för kul hur många timmar jag spelat WoW... drygt 900h nu så visst är man lite beroende. (Skriv /played i chatten så visas din speltid) Fick även jag lägga ner "redan" 22.30 igår då jag fick exakt samma som du, inga monster och inga spelare.

Anonym sa...

Aha, vet inte om jag vågar få svart på vitt om hur illa det är ställt för mig.
Men visst var det en underlig upplevelse. Påminde om de spel jag brukar spela innan WoW, de ofarliga och snälla.