onsdag 24 oktober 2007

Monsterkrokodiler

Vad i hela friden var det som attackerade mig. En krokodil med en dödskalle som level eller såg jag fel för att jag blev så skiträdd. Jag avskyr att springa där i goda ro och så kommer ett monster från ingenstans. Jag vet inte var jag var men jag tror inte att jag gillar de krokodilerna något vidare.

Jag vet vart jag ska imorgon kväll, leda rätt på Booty Bay. Var det nu kan vara. I Booty Bay finns tydligen den jag behöver för att fixa till min fiskeriverksamhet, utöka så att säga. Sedan måste jag tillbaka till Wetlands för min quest-tablå är full. Behöver beta av den också, ungefär som alla måsten man har att göra i verkliga livet. De betar man också av och de har en benägenhet att aldrig ta slut.

"But I feel Im growing older. And the songs that I have sung, echo in the distance, like the sound of a windmill goin round. I guess Ill always be a soldier of fortune."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Minns min första resa till Booty Bay. Med darrande fötter vandrade jag genom Duskwood, vidare in i Strangle Thoen Valley... därefter sprang jag, höll för ögonen och skrek "HELP ME" hela vägen. Minn främst dom därna gorillorna som inget annat ville än att bita rumpan av mig. Men det hela gick rätt bra och var som nöjd när jag klev in i Booty Bay...... bara för att... upptäcka..... alla hemska hordes som fick mig att vilja springa åt andra hållet!

Aubi sa...

Mm, förstår precis. Det gick inte bra för mig att komma dit.