söndag 28 oktober 2007

Kyrkogårdar är bra ställen att meditera på

Här gick det sannerligen hett till en lördag kväll. Vart jag än kom så var det under attack. Nu satte jag mig på kyrkogården. Då behöver jag inte springa så mycket. Men tänka sig där fick jag sitta i fred.

Nu har jag gått med i en guild också. Framsteg, verkligen.

Och så har jag levlat, det satt hårt inne. Har kämpat med det flera kvällar. Bet ihop och bankade på för att komma den där sista sega biten. Nu ska jag smörja in fingrarna med någon välgörande salva. Ska nog köpa Tigerbalsam det lär vara bra för stela muskler. Men lukten, va.

"So you cut all the tall trees down. You poisoned the sky and the sea. You've taken what's good from the ground. But you left precious little for me."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med lvl! Vad är du uppe i nu? Ja du, kyrkogården har man tillbringat mkt tid på.. fridfullt :-)

Aubi sa...

Lvl 26 och om en vecka lvl 27, har kommit halvägs.
Kyrkogården ja, bra ställe att vila fötterna på. Om inte annat en trygg plats.