fredag 5 oktober 2007

Från klarhet till klarhet

Nu har jag sprungit runt och försökt komma på vad jag ska göra. Jag har i alla fall lärt mig hur jag ska använda blommorna och så har jag lärt mig att göra bandage. Har också börjat våga mig på all healing, döskallar, manor och allt vad det nu är. Jag har förstått hur jag ska heala andra. Jag var med i mitt första team och healade lite och blev jättenervös. Var bara tvungen att stänga av och rusa i väg och pinka (jag alltså, inte gubben Aubi).

Det är så konstigt när jag ska skriva meddelanden till andra. Jag får det inte att fungera med /w och /p och liknande. När jag trycket på / blir bara en liten ikon med mana markerat. Konstigt, det måste vara någon inställning som blivit fel.

Jag känner mig inte riktigt hemma med förkortningarna som används, t ex “omg” är för mig omgående och inte “oh my god”.


Andra bloggar om: , , ,


Inga kommentarer: