torsdag 25 oktober 2007

Lugna ställen

Jag trivs bäst här bland mina blommor. I ett lugnt och skönt landskap där monstren inte är så starka och dit hordes inte kommer så ofta. Jag stannar nog i tryggheten ett tag och leker lite. Jag kom inte ens i närheten av Booty Bay. Om fem levlar gör jag ett nytt försök om inte någon vänlig själ vill följa med mig, en stor och stark, eller flera. Jättemånga när jag tänker efter. De här som har level ??, vad är det för några? Jag har märkt att när jag blir skrämd i spelet så får jag tunnelseende.

När jag gjorde spök-kaptenen vid fyren questen fick jag en ny skjorta men den sålde jag omgående. Den var vit och genomskinlig. Nä nä, Aubi springer inte omkring och visar magen. Ingen bar hud här inte. Springa omkring och blotta sig får andra göra men inte Aubi.

Jag behöver levla också för girigheten börjar smyga sig på mig. Behöver pengar så att jag kan köpa allt jag vill ha. Annars så är jag riktigt skicklig på att slinka förbi de lite lägre level-monstren nu. De är inte så anfallsbenägna.

"Many times Ive been a traveller. I looked for something new. In days of old when nights were cold I wandered without you. But those days I thougt my eyes had seen you standing near. Though blindness is confusing it shows that youre not here."

Andra bloggar om: , , ,




Inga kommentarer: