torsdag 4 oktober 2007

Fy för bakhåll

Himmel, två stora monster gömde sig bakom ett träd och hoppade på mig när jag kom förbi. Det var inte Aubi som pep av förskräckelse det var jag. Monstren var i lvl 18 och jag är i lvl 16. Jodå, jag dog, tre gånger innan jag kom därifrån. Jag var nog på fel ställe. Bättre att hålla sig till sin egen level. Men jag letade bara efter nya blommor, inte tänkte väl jag att någon skulle ligga i bakhåll. Fy, fy.


I verkliga livet ligger också monster i bakhåll för kvinnor. Finns det blottare i WoW tro?

Vad är det som är så roligt med att duellera? Jag tycker inte alls att det är roligt för jag vet att jag bara skulle förlora. Hur kul är det. Jag vill verkligen inte duellera med någon. Jag är egentligen pacifist. Peace brothers and sisters, peace.

Where have all the young girls gone, long time passing, where have all the young girls, gone, long time ago.

Andra bloggar om: , , ,


Inga kommentarer: