måndag 8 oktober 2007

Gå vidare

Det är dags att gå vidare i WoW nu men jag tvekar. Monstren är så många och jag är bara en präst. Jag skulle behöva en spelkompis att traggla med så att jag lär mig hur jag ska hantera sakerna jag har. Framförallt måste jag levla upp mig. Det är så trist att springa där och banka monster i huvudet. Problemet jag har är att jag är så långsam att monstren jag fått undan hinner vakna till liv innan jag ens har kommit halva vägen igenom. Helt plötslig är vägen tillbaka blockerad. Inte alls roligt.

Igår trillade jag ner från ett berg och hamnade i sjön. Det var monster som anföll mig där. Inte roligt alls. Jag tycker inte om monster i vattnet.

Jag måste verkligen säga att jag uppskattar alla dessa trevliga som hjälper till när de ser att någon är i trångomål. Det är kul att de som är starkare hjälper oss som är lite svagare ibland.

Where have all the young men gone? Gone for soldiers every one, when will they ever learn, when will the ever learn.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer: