söndag 28 oktober 2007

Upptäcksresande

Lekte upptäcksresare i dag. Tog en båt från Wetlands till ett ställe som jag glömt vad det hette. Bäst som jag travar runt möter jag en horde. Tänk jag vände så snabb att datorn inte hann med. Sen sprang jag jättelångt med rysningar ända ner på smalbenen. Men ingen kom efter mig. Undrars om jag sprang rakt in i deras by. Hemskt var det i alla fall. Tänk om den andra spelaren blev lika rädd som jag.

När jag var i Wetlands attackerade Hordes staden. Efter fyra vändor till kyrkogården lyckades jag ta mig in i värdshuset. Jag gömde mig i ett rum på övervåningen. Det fanns en säng i rummet så jag ställde mig i den och loggade ut. Det blev för mycket, jag blev stressad.

Är man trygg på värdshuset? Kan fienden komma åt mig där?

"You remember the flood and the fall. We remember the light on the hill. There should be enough for us all. But the dollar is driving us still."

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr så är man inte säker på värdshuset. Dom rackarna kan med lite möda slå sig in där med tyvärr. Bara för dig att ta upp fighten :-) Men som oftast så är det bäst om en präst står på lite avstånd och healar sina medspelare som får ta själva striden.

Anonym sa...

Haha, ta upp fighten.
Att stå vid sidan om och heala passar mig alldeles utmärkt. Så långt bort från de andra det bara går.
Det var synd att inte värdshuset var säkert. Bäst är väl att logga ur då, för ett tag i alla fall.