fredag 12 oktober 2007

Förhalning

Jag såg något lustigt inne på ett värdshus. Det var två gubbar i form av någon slags björn/varg som stod vända mot varandra på ett bord och verkade bara stå där och liksom tafsa på varandra. Jag vet inte om det bara var att gubbarna gungade så att det såg ut som det eller om det var något de kunde göra. Sedan bytte de skepnad och blev små gubbar. Då började de dansa med varandra. Lustigt vad det i alla fall.

Konstigt det här att vissa saker tar jag så personligt, att misslyckas, att vara så kass på att spela, att dö. När det gäller någon som står och viftar på rumpan åt mig för att jag inte vill duellera ser jag det mer som gulligt och tar inte alls det personligt.

Kanske ska jag lära mig att fiska, verkar trevligt. Jag fiskar inte i verkliga livet så kanske ska jag passa på nu. Egentligen borde jag se till att teama ihop med någon. Men jag känner mig inte redo ännu. Måste nog träna lite först. Jag fegar ur, blir så nervös.

Have you seen that vigilante man. Have you seen that vigilante man. I've been hearin' his name all over this land ...

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Guild! Sök ett guild. Jag har ett svenskt guild på Shadowmoon. Borde finnas ett på trollbane med. Då lär man känna människorna bakom figurerna och så kan man lättare questa tillsammans, man ser ju bara i guildlistan vilken lvl som är online och sen brukar alla vara pigga på att teama upp. Det är kul med ett svenskt guild då man kan prata om vardagliga saker så som barn, hus och hem medan man spelar. Vi hade även en guild träff på Gotland i år :-) SKITSKOJ!

Anonym sa...

Det var inte dåligt. Låter riktigt kul. Det blir ett mervärde när man känner varandra en aning. Jag förstår nu att WoW är mer än bara ett vanligt spel. Förstår att det är lätt att bli lite besatt också. Jag har verkligen skitkul, pulsen går igång och det är inte helt fel det heller.