söndag 14 oktober 2007

Nu slog de gnistor

Fattade inte vad som hände men så var rödafienden där och bankade på mig. Flera gånger. Han tyckte det var jättekul. Men vilken tur jag hade, undsättning kom i form av en level 70. Då blev det strid minsann och jag healade. Fienden tyckte inte om det och drämde till mig gång på gång. Den här gången var jag karsk och stod på mig. Med en och så småningom två i level 70 var jag kaxig som sjutton.

Partyt tog mig till Stormwind ner i en källare. Oj oj jag svimmade nästan. Gör inget, sa de, följ bara med. Var tvungen att lugna mig med två koppar kaffe efteråt. Hyi helveta, vilket spännande liv jag lever. Minsann om jag inte darrade resten av kvällen. Och Aubi blev rik som ett troll. Snälla gossar som förbarmade sig över en saktmodig tant.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är så j-vla skönt när en horde gankar å leker med en och sen tassar det upp en eller två lvl 70 och fullkomligen bankar livet ur han! *Ryser av välbehag* Har blivit mycket gankad i mina dagar så jag tvekar inte en sekund om någon skriver i chatten att dom har problem. Då släpper Isal allt och hastar över och hjälper till. Kul att du träffa på så trevliga pojkar.

Anonym sa...

Aha, nu vet jag vad gankad är. Jag kände mig som en liten ilsken terrier som stod bakom de stora bulldoggarna och bjäbbade.
Jag uppskattade verkligen dessa ynglingar, de ger glans i tillvaron. De liksom blänker lite extra.