lördag 6 oktober 2007

Äntligen börjar det röra på sig

Tänk jag har ett vapen jag inte vetat om att jag har, en stav som skjuter och inte tar mana. Det var som attan. Den är inte snabb och kraftig men ska väl bli bättre den också. Igår lyckades jag för första gången stå emot två monster samtidigt (låg level). Det börjar ta sig. Och hör och häpna jag lyckades heala en gubbe, äntligen. Jag är ju skitbra på det här!

Nästa steg är att lära mig att inte bara stå stilla då jag blir attackerad. Jag måste lära mig att vända, springa, snurra runt och sedan hitta monstret igen utan att få fullständig panik.

Det är oerhört drygt att ränna efter sin döda kropp hela tiden. Jag tror av speltiden har jag tillbringat hälften av tiden till att springa till min kropp. Kanske är det lite så i verkliga livet också. Man är tvungen att motionera för inte bli tjock, må dåligt eller vad det nu kan vara.

Where have all the young girls gone, taken husbands every one, when will they ever learn, when will they ever learn.


Andra bloggar om: , , ,


Inga kommentarer: