måndag 15 oktober 2007

Hugaliga

Det här gör jag inte om, dm, alltså. Det var hemskt och tog en evinnerlig tid att ta sig igenom. Min mana tog slut hela tiden och jag hade för dåligt med mig. Inte har jag förstått vad som komma ska. Fy, så hemskt det var. Det kommer att ta flera dagar att lugna ner sig efter den här upplevelsen.

Jag accepterade att vara med i en grupp. Begrep inte vad jag gav mig in i. Jag dog två gånger men sen gick det bättre. Det var bara det att Twinklimini (eller något liknande) som var ledaren var riktig dum. Den fulingen tog allt som gick att ta vare sig han/hon behövde sakerna eller inte. Jag tycker det skulle vara mer rättvist om var och en tar det som är passande för just deras gubbe. Inte det som andra i gruppen kan använda. Det resulterade i att vi var fem från början sedan blev vi fyra, sedan tre och så var det bara två kvar, jag och dumma ledaren. Bossen var dödad och allt var klart. Då drog jag också. Skuttade iväg och och lämnade den där fulingen åt sitt öde.

Så går det när man ger sig i lag med fel gubbs. Precis som i verkliga livet. Fel kompisar och det kan bli så fel, så fel.

Well I ramble around from town to town. Ramble 'round from town to town. And they hunted us a while like a wild herd of cattle. That's a vigilante man.

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

Anonym sa...

A fy fan vad jag hatar dom som tar allt! Är jag party leader så kickar jag dom åt fanders ur gruppen. Har även pratat med en killes guildmaster för att "upplysa" om vad som hänt x) Hade en kille med igår som "needa" på grejjer som han inte behövde i Maradoun, jag var leader så jag satte på Master Loot.. haha, han vart sur å loggade av då. Men kul att du tagit dig genom en instans! Many more to go!

Anonym sa...

Hm, jag kommer nog inte att bli party leader någonsin. Det var min första instans och tanken på att det är många fler får mig att bli lite trött. Det var så ansträngande. Det här med need/greed är alltså en "regel" som inte alla vet om? Det är som en oskriven regel m a o.

Anonym sa...

Har som regel i vårt guild att man alltid frågar, och får OK av dom andra i partyt att man needar något. Ingen needar utan anledning och aldrig utan att fråga först. Är ingen instans kille jag heller men tyvärr är det där alla bra vapen å armor finns. Sen när du kommer upp mot lvl 70 så kan man snaka instanser. Vill inte skrämma dig men 4-5 timmar intensivt kämpande är inte ovanligt ;-) Men det är fan så skönt när sista bossen ramlar. Du kommer vänja dig med instanser oc sen kommer 4-5 timmars passen inte kännas så hemska. Man tar ofta lite kisspauser, sätta på kaffe pauser och bre smörgås pauser så det brukar funka bra. Vilken lvl har du uppnåt nu då?

Anonym sa...

Stööön, 4-5 timmar. No, no.
Lvl 22 tror jag det blev igår kväll. Har i alla fall några nya spells och sånt att nöta in i långsamma fingrar och ännu långsammare hjärna.